El PSC-Girona pel canvi preocupat per la manca de neteja a la ciutat

Durant les darreres setmanes, el servei de neteja ha empitjorat i molts gironins de diferents barris han fet palès el seu mal estar a través de xarxes socials o missatges als regidors

“La situació, que s’arrossega amb els residus de fa anys i panys, és intolerable. És gros que no tinguem capacitat de donar una imatge de ciutat endreçada”, ha lamentat Carla Aguilera, regidora del grup municipal del PSC-Girona pel Canvi. “Ep! -ha advertit- el problema, ara, encara és més gruixut. Els gironins ens hem de rascar més la butxaca i Giron està pitjor que mai”. La regidora també ha assenyalat que hi ha llocs on “hi ha hagut contenidors tan desbocats de brossa que la situació ha estat més que lamentable per dir-ho amb un eufemisme”.

El grup municipal PSC-Girona pel Canvi està molt preocupat per la falta de neteja a la ciutat que s’ha vist agreujat les darreres setmanes. La regidora Carla Aguilera ha explicat que “els últims dies les xarxes socials s’han emplenat de missatges amb gironins i gironines indignats per l’estat dels carrers, especialment pels voltants dels contenidors, que han anat acumulant escombraries. No hi ha hagut una bona previsió i el resultat ha estat un desastre. A la mala gestió del contracte d’escombraries se li ha de sumar la manca de previsió i reacció del govern Salellas”.

Els diferents regidors del grup municipal han explicat que multitud de ciutadans s’han dirigit a ells per si fer quelcom per arreglar la situació i que el govern actués davant de la situació greu que s’ha viscut en aquests passats dies. “Hem rebut fotografies i vídeos de tots els barris de la ciutat, en alguna zona fins i tot no es podia passar, perquè la brutícia i les escombraries impedien el pas de la gent per les voreres. Això no és digne ni just.  No entenem com s’ha pogut produir aquesta situació. Cal un replantejament seriós d’aquest govern amb el contracte de neteja i el seu seguiment”, ha indicat la regidora del grup municipal del PSC-Girona pel Canvi.

La regidora Carla Aguilera també ha volgut denunciar que la pujada de la taxa d’escombraries només respon a la “mala gestió” de l’administració pública amb els residus. “La gent de Girona paga més del rebut de les escombraries i la situació està pitjor que mai. Ens podem trobar en una situació similar cada cop que hi hagi una circumstància excepcional. Però tot i això, el problema és que l’actual contracte no dona resposta a les necessitats de neteja de la ciutat. Cal que la neteja sigui una prioritat del govern i que entomi aquest repte perquè imatges i situacions com la dels darrers dies no es tornin a viure a la ciutat”.

, ,

Etiquetas: