En marxa el Bus Ràpid entre Girona i Salt

Avui entra en funcionament el servei de Bus Ràpid Girona-Salt amb la nova parada terminal de les línies L3 i L4 a la plaça Joan Brossa. També s’ha completat la reurbanització d’aquest espai, que guanya 2.500 m² per a ús ciutadà i mobilitat sostenible.

Amb aquestes millores, afavorim la mobilitat activa i del transport públic. El projecte inclou carrils bus i bici i una inversió de 5,5 MEUR amb fons europeus.

Ara els treballs es concentren al passeig d’Olot, i avancen també a Salt. Aquest corredor permetrà reduir temps de viatge, augmentar la freqüència de pas i fomentar un desplaçament més net, segur i eficient entre Girona i Salt.

Els serveis d’autobús entre Salt i Girona transporten més de 3 milions de passatgers anuals a través de les línies urbanes L3, L4 i L9, a més de la demanda que canalitzen les interurbanes provinents de Caldes de Malavella, Olot, Amer i Arbúcies. Aquests serveis acumulen creixements molt elevats en els últims anys.

Així, el Girona-Salt és un dels 6 corredors que formen part de la primera fase de la xarxa de corredors de bus ràpid que el Govern està desplegant en àrees que formen un mateix sistema urbà i que estan especialment congestionades, per a potenciar l’ús de l’autobús.


Publicado

en

por

Etiquetas:

Comentarios

Deja una respuesta