Cap a una economia verda i resilient

La transició energètica i ecològica, la lluita contra el canvi climàtic són un objectiu ambiental en primera instància, però no hem d’oblidar l’oportunitat de generació de noves economies, de nous llocs de treball, de noves empreses que es puguin fixar en el territori.

Per avançar-hi cal recerca, innovació i suport a les PIMES, i projectes com la plataforma PRIMA a Gurb són clau per construir una economia descarbonitzada, competitiva i arrelada al territori.

La transformació ecològica no és només una exigència ambiental, sinó també una oportunitat per redefinir el nostre model econòmic. Cal que l’impuls públic vagi acompanyat de la col·laboració del teixit productiu per generar ocupació de qualitat, valor afegit i sobirania energètica des del territori.


Publicado

en

por

Etiquetas: