Un país més preparat davant les emergències

Fem un pas endavant amb l’estratègia d’heliports: un heliport 24h a cada comarca, connectats amb corredors que permetran atendre emergències de nit i amb condicions adverses. Disposar d’aquests heliports pot significar la diferència entre una hora de viatge per carretera o només uns minuts en helicòpter en una situació d’emergència.

També hem aprofitat la visita per escoltar les necessitats en matèria d’habitatge i seguir avançant en respostes per al territori.

Amb aquesta estratègia d’heliports fem un salt qualitatiu en l’atenció a les persones i en la cohesió del territori. És un projecte de país que suma salut, seguretat i igualtat d’oportunitats, alhora que reforça el nostre compromís amb les necessitats locals, també en l’àmbit de l’habitatge.


Publicado

en

,

por

Etiquetas:

Comentarios

Deja una respuesta